За перше півріччя 2016 року Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя надав 12059 послуг, а саме:

ЦНАП м. Мелітополя проводить щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг. Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону адміністратора вкидають його у дві ємності «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».

У червні 2016 року участь у голосуванні взяло 1473 відвідувачів ЦНАП, що складає 56,5% від загальної кількості прийнятих документів (2605).

Якість надання адміністративних послуг оцінило 1473 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 1473 відвідувачів, що становить 56,5 %, негативно – 0 відвідувачів (0%).

В цілому, зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП м.Мелітополя. Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м. Мелітополя www.cnap.mlt.gov.ua

ЦНАП м.Мелітополя і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Нагадуємо вам, що у вас є унікальна можливість на офіційному сайті Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя http://cnap.mlt.gov.ua перевірити стан виконання заявки на отримання адміністративних послуг. Для цього необхідно перейти до пункту меню «Пошук заявки» на нашому сайті та ввести номер справи, отриманий у адміністратора ЦНАП при оформленні документів на отримання адміністративної послуги. Здійснив цю функцію ви можете вчасно дізнатись про результат. Не забудьте скористатися цією можливістю.

Шановні громадяни звертаємо вашу увагу на зміну графіку роботи Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя, за новим графіком ми раді вітати Вас щоденно, крім неділі, без обідньої перерви. Зверніть увагу що послуги з реєстрації бізнесу надаються з понеділка по пятницю.

 

Дні тижня 

Прийом громадян

Робочі години

Понеділок, середа, четвер 

08.00-15.00 08.00-17.00

Вівторок

08.00-20.00 08.00-20.00

П’ятниця

08.00-15.00 08.00-15.45

Субота

08.00-15.00 08.00-15.00

Центр надання адміністративних послуг Мелітопольської міської ради  здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

З прийняттям Законів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»  від 10.12.2015р. № 888,

У зв’язку з роз’ясненням міграційної служби про відсутність чіткого механізму реєстрації тимчасового місця перебування переселенців, до прийняття відповідних змін в законодавчих актах, документи на реєстрацію місця перебування прийматися не будуть. Просимо вибачення за тимчасові незручності.

У зв’язку з передачею повноважень стосовно реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи від Державної міграційної служби України до виконавчого комітету ММР 02.04.2016 року ЦНАП м. Мелітополя не здійснює прийом заяв на вищезазначені послуги. Чекаємо на вас з 04.04.2016 згідно з графіком роботи. Вибачте за тимчасові незручності!

Звіт Центра надання адміністративних послуг м. Мелітополя Мелітопольської міської ради про роботу за 2015 рік та плани на 2016 рік по вдосконаленню діяльності Центра адміністративних послуг

Центром надання адміністративних послуг м. Мелітополя відповідно до Положення про ЦНАП організовано надання послуг, які умовно можна розділити на 3 групи:

-  адміністративні послуги,  які надаються органами державної виконавчої влади;

-  адміністративні послуги,  які надаються органами місцевого самоврядування;

-  документи дозвільного характеру.

Протягом 2015 року відбулося збільшення обсягів послуг, які надаються через ЦНАП м. Мелітополя. За I-IV квартал 2015 року від суб’єктів звернень прийнято 23525 заяв про надання адміністративних послуг  та оформлення документів дозвільного характеру. Зростання  пов’язане як із активністю суб’єктів звернень, так із розширенням переліку послуг, які надаються через ЦНАП м. Мелітополя.

З 1 січня в Україні набув чинності новий порядок реєстрації нерухомого майна. Основним нововведенням цього порядку - виключення такого документа, як свідоцтво про право власності, натомість право на нерухомість буде підтверджуватися через інтернет.

Тепер власникам квартир і земель при реєстрації нерухомості не буде видаватися свідоцтво про право на нерухомість. Факт володіння нерухомістю буде підтверджуватися рішенням реєстратора про реєстрацію права на нерухомість, яке буде оформлятися в електронному вигляді. При цьому момент, з якого право зареєстровано - це момент опублікування такого рішення на веб-порталі Міністерства юстиції України. На руки власник може отримати роздруківку згаданого рішення, але на неї не ставиться ні підпис, ні печатка реєстратора.

У той же час, досить зручним є відкриття доступу до реєстру через інтернет - https://kap.minjust.gov.ua/ . Так, можна не виходячи з дому перевірити інформацію про будь-якої нерухомості на території України (якщо, звичайно, така інформація в реєстрі вказана). Достатньо тільки пройти нескладну реєстрацію на сайті.

Шановні мешканці міста!

Центр надання адміністративних послуг доводить до Вашого відома, що з 11 січня в Україні  розпочалося оформлення паспорта громадянина України у формі картки.

 Відповідно до статті 21 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» оформлення і видача паспорта громадянина України у формі картки здійснюється розпорядником реєстру.

Розпорядник реєстру – центральний орган виконавчої влади, на який в порядку, передбаченому законами та актами Президента, покладено реалізацію державної політики у сферах міграції (імміграції та емміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів.

Заяви на оформлення та видачу паспорта громадянина України у формі картки приймаються територіальними підрозділами міграційної служби за адресою: м. Мелітополь, вул. Крупської, 26

Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.12,2015 «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 302» встановлено що паспорт громадянина України у формі картки оформляється вперше після досягнення 16-річного віку

 

 Заяви про оформлення паспорта громадянина України у формі книжечки приймаються через,  як і раніше , Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя.

Шановні  громадяни  м. Мелітополя!

 Доводимо до Вашого  відома, що   прийом документів на державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень призупиняється  з 04.01.2016 до підписання Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік»,  згідно якого  змінюється розмір мінімальної заробітної плати, пов’язаний з нарахуванням плати за проведення державної реєстрації прав, внесення змін до записів Державного реєстру прав, надання інформації з Державного реєстру прав та зміну розрахункових рахунків.