ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

 

З 12.05.2020 відвідувачам надаються усі адміністративні послуги згідно з переліком Центру, за умови дотримання санітарних та протиепідемічних заходів (наявність у відвідувачів засобів індивідуального захисту (маска, перчатки), з двома перервами для проведення обробки приміщення Центру з 10-00 до 10-30; з 12-00 до 12-30:

  1. Вологе прибирання приміщення з дезінфікуючими засобами;

  2. Кварцювання приміщення;

  3. Провітрювання.

     

Графік роботи Центру на період карантину:

Понеділок-четвер з 08-00 до 17-00,

п’ятниця з 08-00 до 15-45;

Прийом громадян: понеділок – п’ятниця з 08-00 до 15-00;

Вихідні дні - субота, неділя.

 

У ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ надаються наступні послуги:

- оформлення паспорта громадянина України замість втраченого чи викраденого або у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг;

- вклеювання фотокарток до паспорта;

- оформлення паспорта для виїзду за кордон у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаною з нагальною потребою в лікуванні від’їжджаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживає за кордоном.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

08.05.2020 ПРИЙОМ ГРОМАДЯН ТА РОБОТА ЦЕНТРУ СКОРОЧЕНІ НА 1 ГОДИНУ у зв’язку зі святкуванням Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за березень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у березні 2020 року у оцінці роботи Центру взяло участь 488 осіб або лише 21 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (2360 осіб), з яких 488 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 1 особа заповнила анкету на офіційному веб-сайті та залишила негативний відгук; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 3 позитивних відгука. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом березня 2020 року відгуків не залишено.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у березні 2020 року позитивно оцінили 491 відвідувач, негативно – 1.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

На період карантину прийом відвідувачів адміністраторами Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя здійснюється у кількості 5 осіб та адміністратором віддаленого робочого місця.

Прийом відвідувачів проводиться два рази на тиждень (середа, п`ятниця) відповідно до встановленого режиму роботи центру з трьома перервами для проведення обробки приміщення: з 10-00 по 10-30; з 12-00 по 12-30; з 15-00 по 15-30.

 

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя у період карантину забезпечує надання адміністративних послуг згідно з переліком:

- оформлення та видача паспорта громадянина України;

- оформлення та видача паспорта громадянина України в разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого;

 - вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку;

- державна реєстрація актів цивільного стану;

- державна реєстрація народження фізичної особи та її походження;

- державна реєстрація смерті;

- надання пільги на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу;

- реєстрація місця проживання;

- зняття з реєстрації місця проживання;

- видача довідки про реєстрацію місця проживання;

- видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою.

У разі нагальної потреби, адміністратор віддаленого робочого місця може здійснювати прийом заяв на отримання адміністративних послуг, як невідкладних, згідно з діючим переліком послуг, який затверджений сесією Мелітопольської міської ради Запорізької області.

Прийом відвідувачів здійснюється виключно за умови дотримання санітарних та протиепідемічних заходів — наявності у відвідувачів засобів  індивідуального захисту (маска, перчатки).

Захисти себе і своїх рідних, замовляй адміністративні послуги не виходячи з дому через он-лайн портали:

  1. Міністерства юстиції України за посиланням: http://online.minjust.gov.ua/registration-fiz :
    1. державна реєстрації фізичної особи підприємця;
    2. державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу підприємця до реєстру;
    3. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця;
    4. Державна реєстрація створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює
      діяльність на підставі модельного cтатуту;
    5. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного
      статуту;
    6. Державна реєстрація створення громадської організації зі статусом юридичної особи.
  2. Держгеокадастр за посиланням: https://e.land.gov.ua:
    1. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
    2. видача довідки з державної статистичної звітності з кількісного обліку земель;
    3. видача відомостей з документації із землеустрою з держфонду документації із землеустрою.
  3. Публічна кадастрова карта України за посиланням: https://map.land.gov.ua:
    1. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з державного земельного кадастру.
  4. Державна служба України з надзвичайних ситуацій за посиланням: http://www.dsns.gov.ua:
    1. реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.


Пам’ятайте! Карантин це не канікули і не відпустка, а соціально самоізоляція та уникнення контактів – це найефективніший спосіб ліквідації і нерозповсюдження будь-якої епідемії! 

Будьте соціально відповідальними, бережіть себе, один одного і будьте всі здорові!

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за лютий 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у лютому 2020 року у оцінці роботи Центру взяло участь 753 особи або лише 20 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (3774 осіб), з яких 745 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 1 особа заповнила анкету на офіційному веб-сайті; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 5 позитивних відгука та 1 негативний відгук. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом лютого 2020 року було залишено 1 позитивний відгук.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у лютому 2020 року позитивно оцінили 752 відвідувача, негативно – 1.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за січень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у січні 2020 року у оцінці роботи Центру взяло участь 1570 осіб або лише 34 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (4592 осіб), з яких 1561 особа залишила талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 2 особи заповнили анкету на офіційному веб-сайті; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 4 позитивних відгука та 1 негативний відгук. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом січня 2020 року було залишено 2 позитивних відгука.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у січні 2020 року позитивно оцінили 1569 відвідувача, негативно – 1.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

До уваги суб’єктів господарювання!!!

 

Спеціалістом Держпродспоживслужби з 03.10.2019  здійснюється прийом громадян для отримання адміністративних послуг з реєстрації сільськогосподарської техніки та видачі посвідчень тракториста - машиніста в приміщенні Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (вул. Чернишевського, 26)  кожний 2-й четвер місяця  з 10:00 до 15:00.

Нагадуємо, що наступний прийом спеціалістом буде здійснюватися 27.02.2020.

До уваги суб’єктів господарювання!!!

 

Спеціалістом Держпродспоживслужби з 03.10.2019  здійснюється прийом громадян для отримання адміністративних послуг з реєстрації сільськогосподарської техніки та видачі посвідчень тракториста - машиніста в приміщенні Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (вул. Чернишевського, 26)  кожний 2-й четвер місяця  з 10:00 до 15:00.

Нагадуємо, що наступний прийом спеціалістом буде здійснюватися 13.02.2020.

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) працює вже більше 5 років. Через Центр мешканці міста мають можливість отримати 144 адміністративні послуги різноманітного характеру.

На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/ можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг, які всі розподілені за напрямками діяльності з чітким та доступним для відвідувачів описом кроків та інформаційної карточки. Також у суб'єкта звернення є можливість з веб-сайту роздрукувати та заповнити бланк заяви за наведеним прикладом для кожної адміністративної послуги.