Файли для завантаження |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Рішення виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області від 18.03.2014 №53/2 "Про затвердження Порядку погодження режиму роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Мелітополь та Положення про Робочу групу по врегулюванню питань функціонування об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг у новій редакції та втрату чинності рішень виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області від 18.07.2013 №125 та від 21.11.2013 №203/3" |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
- заява встановленого зразка на ім'я міського голоии із запропонованим режимом роботи об'єкта;
- копія документа, що підтверджує право власності на об'єкт нерухомості;
- копія договору оренди приміщення (при оренді приміщення);
- у випадках використання приміщення на умовах суборенди - погодження з власником приміщення;
- при розміщенні об'єктів у тимчасових спорудах - копію паспорта прив'язки для розміщення тимчасових споруд
|
Термін виконання |
10 робочих днів |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто замовником послуги або уповноваженою особою через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя |
Платність послуги |
Безоплатно |