Основною метою Центру надання а дміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців міста, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

 

Для зручності громадян, запроваджено запис до електронної черги через сайт центру, також з’явилась можливість отримання консультацій за додатковим номером +380670117027

Протягом 3 кварталу 2021 року через Центр було надано 17807 послуг, що на 3954 послуги більше ніж в аналогічному періоді 2020 року.

 

 

Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину Центр продовжує працювати з максимальною дезінфекцією, з дотриманням усіх можливих антивірусних процедур та обслуговує фізично близько 100-140 громадян у день.

 

Протягом 3 кварталу 2021 року в Центрі:

 

У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 888,6 тис. грн.

Найбільшим попитом серед населення нашого міста у 3 кварталі 2021 року користувались послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання – 5177 послуг або 29,07 % від загальної кількості прийнятих заяв, державної реєстрації речових та майнових прав надано 2056 послуг або 11,54%, з оформлення паспорта громадянина України та для виїзду за кордон, а також вклеювання фотокартки до паспорта по досягненню 25-ти та 45-ти річного віку - 2406 або 13,5%, державної реєстрації фізичних та юридичних осіб – 1367 або 7,6 %, видачі відомостей з Державного земельного кадастру – 1926 або 10,8 % тощо.

Постійно ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через Центр максимальної кількості адмінпослуг і в першу чергу послуг соціального характеру. Рішенням сесії Мелітопольської міської ради у березні 2021 року було збільшено перелік послуг, які надаються через Центр (з 158 до 231). До переліку послуг в основному додались послуги соціального характеру (більше 60). Починаючи з 2 кварталу 2021 року такі послуги надаються у повному обсязі. Так у звітному періоді за отриманням субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг звернулось 1334 особи.

У 3 кварталі продовжується здійснення прийому громадян спеціалістами КП “Водоканал”, ТОВ “Умвельт-Мелітополь”, та ТОВ “Тепло Мелітополь”.

Через Центр надаються послуги Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ в Запорізькій області, а саме: обмін посвідчення водія (без складання іспитів) – за звітний період звернулось 170 осіб, що перевищує показник минулого періоду на 43%; видача нового посвідчення водія замість втраченого абоз викраденого, за одержанням такої послуги до Центру звернулось 12 осіб; державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду) - послугу було надано 1 особі; перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання, звернулось 2 особи. Таке делегування деяких послуг сервісного центру МВС - Центру передбачено діючим законодавстом України та результатом об’єднання зусиль, що покликане підвищити рівень якості обслуговування громадян та зробити державні послуги доступнішими.

З метою комфортного та максимально простого отримання послуг, пов’язаних з народженням дитини, і за мінімальну кількість часу з кінця 2020 року Центр почав реалізацію комплексної послуги «єМалятко», у 3 кварталі 2021 року за отриманням такої послуги до Центру звернулось 128 осіб, що перевищує аналогічний показник попереднього періоду на 31%.

Користується попитом запроваджена у 2 кварталі послуга “Укладання договору про тимчасове порушення об’єкту благоустрою під розміщення тимчасової споруди некомерційного призначення — металевого гаража”, яка надається Відділом благоустрою та екології м. Мелітополя . За такою послугою в звітному періоді до ЦНАП звернулось 124 особи, що є більшим за показник попереднього періоду на 82% .

Центр послідовно змінює підхід до обслуговування громадян міста, тому для зручності отримання адміністративних послуг мешканцями віддаленого району міста Мелітополя та Мелітопольського району, у т.ч. людям з інвалідністю та інших представників маломобільних груп населення (людей з тимчасовим порушенням здоров'я, вагітних жінок, людей похилого віку, людей з дитячими візками тощо), послуги надаються через територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг за адресами: вул. Гризодубової, буд. 44а по вул. Продольна, буд. 1 у с. Нове, Мелітопольського району, та віддалені робочі місця за адресами: м. Мелітополь, вул. Гагаріна, буд. 1, пр-т Б.Хмельницького , буд. 87, вул. Михайла Грушевського, буд. 27.

Не зважаючи на карантин, щотижня проводяться навчання суб’єктами надання адміністративних послуг з адміністраторами щодо підвищення рівня обізнаності у сфері надання адміністративних послуг , знайомство зі змінами у законодавстві, актуальними питаннями, які виникають під час прийому громадян. Таких навчань було проведено 17.

Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 3 квартал 2021 року. Протягом звітного періоду його відвідало 13123 осіб, а в оцінці роботи Центру взяло участь лише 61 відвідувачів. Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 44 відвідувачів, негативно – 17 відвідувачів. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення процесу надання послуг.

Отже, вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.