Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за грудень 2019 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у грудні 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 1602 особи або лише 39 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (4093 осіб), з яких 1599 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 3 осіб заповнили анкету на офіційному веб-сайті, на «Google Maps» не залишено відгуків. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом грудня 2019 року не було залишено відгуків.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у грудні 2019 року позитивно оцінили 1602 відвідувача, негативно – 0.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за листопад 2019 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у жовтні 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 1497 осіб або лише 37,9 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (3947 осіб), з яких 1496 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 0 осіб заповнили анкету на офіційному веб-сайті, на «Google Maps» не залишено відгуків. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом листопада 2019 року було залишено 1 негативний відгук.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у листопаді 2019 року позитивно оцінили 1496 відвідувача, негативно – 1 або лише 0,06 % від загальної кількості відвідувачів Центру, які прийняли участь у оцінці роботи Центру.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Мелітополь за жовтень 2019 року.

 

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за жовтень 2019 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

    за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

    залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

    за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у жовтні 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 1615 осіб або лише 33,55 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (4814 осіб), з яких 1607 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 5 осіб заповнили анкету на офіційному веб-сайті (з яких залишили 2 негативних відгука), на «Google Maps»: залишено 1 негативний відгук. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом жовтня 2019 року було залишено 2 позитивних відгука.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у жовтні 2019 року позитивно оцінили 1612 відвідувача, негативно – 3 або лише 0,18 % від загальної кількості відвідувачів Центру, які прийняли участь у оцінці роботи Центру.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Мелітополь за вересень 2019 року.

 

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за вересень 2019 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

    за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

    залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

    за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у вересні 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 692 особи або лише 14,33 % від загальної кількості відвідувачів Центру (4829 осіб), з яких 687 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; відвідувачами у вересні поточного року не заповнено анкету на офіційному веб-сайті, на «Google Maps»: залишено 3 позитивних відгуки та 0 негативних. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом вересня 2019 року було залишено 2 позитивних відгука.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у вересні 2019 року позитивно оцінили 692 відвідувача, негативно – 0.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

Підготував моніторинг

спеціаліст 1 категорії Ірина РОМАНОВА

       Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за серпень 2019 року.

       Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

-         за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

-         залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

-         за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

         Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

       Загалом у серпня 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 1733 особи або 35,60 % від загальної кількості відвідувачів Центру (4869 осіб), з яких 1728 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 1 особа заповнила анкету на офіційному веб-сайті, на «Google Maps»: залишено 2 негативних відгуки та 1 позитивний. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом серпня 2019 року було залишено 1 позитивний відгук.

       Загалом якість обслуговування та надання послуг у серпні 2019 року позитивно оцінили 1731 відвідувач, негативно – 2.

      В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Начальник відділу

адміністративних послуг                                                            Наталя АЛЬОХІНА

Підготував моніторинг

спеціаліст 1 категорії                                                                Ірина РОМАНОВА