Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за серпень 2019 року.
Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:
- за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;
- залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
- за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.
Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.
Загалом у серпня 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 1733 особи або 35,60 % від загальної кількості відвідувачів Центру (4869 осіб), з яких 1728 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 1 особа заповнила анкету на офіційному веб-сайті, на «Google Maps»: залишено 2 негативних відгуки та 1 позитивний. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом серпня 2019 року було залишено 1 позитивний відгук.
Загалом якість обслуговування та надання послуг у серпні 2019 року позитивно оцінили 1731 відвідувач, негативно – 2.
В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Начальник відділу
адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА
Підготував моніторинг
спеціаліст 1 категорії Ірина РОМАНОВА