Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за липень 2020 року.
Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:
-
залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
-
за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.
Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.
Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за липень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 4284 особи. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 5 осіб. Так, протягом місяця відгуків у анкеті на офіційному веб-сайті не залишено; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 4 позитивних відгука, негативних відгуків не залишено. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом липня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук.
Загалом, якість обслуговування та надання послуг у липні 2020 року позитивно оцінили 5 відвідувачів, негативно – 0.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Начальник відділу
адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА
Підготував моніторинг
адміністратор Ірина РОМАНОВА