Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за серпень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за серпень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 4452 особи. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 14 осіб. Так, протягом місяця у анкеті на офіційному веб-сайті залишено 1 негативний відгук; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 8 позитивних відгуку, негативних відгуків - 3. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом серпня 2020 року було залишено 2 позитивних відгука.

Загалом, якість обслуговування та надання послуг у серпні 2020 року позитивно оцінили 10 відвідувачів, негативно – 4.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА