Файли для завантаження |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява про державну реєстрацію земельної ділянки |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
- Заява про державну реєстрацію земельної ділянки за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (форма заяви додається)*
- Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)
- Оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації) у паперовій або електронній формі відповідно до вимог Закону України “Про землеустрій”
- Електронний документ, що містить відомості про результати робіт із землеустрою, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру, відповідно до вимог Закону України «Про Державний земельний кадастр»
|
Термін виконання |
14 календарних днів з дня реєстрації відповідної заяви у територіальному органі Держгеокадастру |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про державну реєстрацію земельної ділянки у паперовій формі з доданими документами подається до центру надання адміністративних послуг заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення |
Платність послуги |
Безоплатно |