Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за грудень 2020 року.
Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:
- залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
- за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.
Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за грудень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, незначно зросла та становила 3164 особи. Зменшення відвідувачів відбувається у зв’язку із погіршенням епідеміологічної ситуації у місті. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 4 осіб. Так, протягом місяця у анкеті на офіційному веб-сайті не залишено відгуків; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 3 позитивних відгуки, негативних відгуків — 0. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом грудня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у грудні 2020 року позитивно оцінили 4 відвідувача, негативно – 0.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Начальник управління
адміністративних послуг Ірина КАРПУШИНА
Підготував моніторинг
адміністратор Ірина РОМАНОВА