Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за січень 2021 року.

            Також  відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на  «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

        Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за січень 2021 року, порівняно із іншими місяцями поточного року зменшилась та становила лише 2972 особи, що пов'язано із епідеміологічною ситуацією у місті. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 3 особи. Так, протягом місяця  у анкеті на офіційному веб-сайті  залишено  2 відгуки: 1 позитивний та 1 негативний; на «Google Maps»  відвідувачами було залишено 1 позитивний відгук, негативних відгуків — 0. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом січня 2021 року відгуків не було залишено. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у січні 2021 року позитивно оцінили 2  відвідувача,                   негативно – 1.  

        ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник управління

адміністративних послуг                                                          Ірина КАРПУШИНА

 

Підготував моніторинг

адміністратор                                                                                Ірина РОМАНОВА