Основною метою Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців міста, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

        

       У 2 кварталі змінилося розташування Центру, відтепер він знаходиться за адресою: м. Мелітополь, вул. Чернишевського , 37.

     Протягом 2 кварталу 2021 року через Центр було надано 12725 послуг, що на 5685 послуг більше ніж в аналогічному періоді 2020 року.

 

           Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину Центр продовжує працювати з максимальною дезінфекцією, з дотриманням усіх можливих антивірусних процедур та обслуговує фізично близько 100-140 громадян у день.

 

Протягом 2 кварталу 2021 року в Центрі: 

  • надано адміністраторами Центру консультацій 10479 суб’єктам, які               надаються не лише при особистому зверненні громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти Центру (такою можливістю скористались – 36 осіб) Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, з питань оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, оформлення паспорту громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки, реєстрації нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків) та бізнесу.
  • надано послуг в електронному вигляді через Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. - 5;
  • надано послуг через віддалене робоче місце адміністратора – 630;
  • виконано заявок та видано – 11471 результатів послуг, особам, які звернулись за адміністративною послугою;
  • встановлено 35 адміністративних правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 33 постанови – попередження та направлено до суду 2 протокола у відношенні осіб віком від 16-18 років;
  • відмовлено в наданні послуг за 181 зверненнями, суб’єктами надання адміністративних послуг, що складає 1,4 % від загальної кількості звернень.           Про можливість отримання негативної відповіді адміністратори Центру попереджають заявника письмово заздалегідь. Безпосередньо заявниками у 2 кварталі 2021 року було анульовано 88 звернень, що складає 0,69 % від загальної кількості звернень. Працівники Центру контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях.

      У звітному періоді за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 789,9 тис. грн.

       Найбільшим попитом серед населення нашого міста  у 2 кварталі 2021 року користувались послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання – 3679 послуг або 28,9 %  від загальної кількості прийнятих заяв, державної реєстрації речових та майнових прав надано 2246 послуг  або 17,7%, з оформлення паспорта громадянина України та для виїзду за кордон, а також вклеювання фотокартки до паспорта по досягненню 25-ти та 45-ти річного віку - 1748 або 13,7%, державної реєстрації фізичних та юридичних осіб – 1165 або 9,1 %, видачі відомостей з Державного земельного кадастру – 1116 або 8,7 % тощо.

         Постійно ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через Центр максимальної кількості адмінпослуг і в першу чергу послуг соціального характеру. Рішенням сесії Мелітопольської міської ради у березні 2021 року було збільшено перелік послуг, які надаються через Центр (з 158 до 231). До переліку послуг в основному додались послуги соціального характеру (більше 60). У 2 кварталі 2021 року такі послуги надаються у повному обсязі.

      Також у звітному періоді розпочато здійснення прийому громадян спеціалістами КП “Водоканал”, ТОВ “Умвельт-Мелітополь”, та ТОВ “Тепло Мелітополь”

         У 2 кварталі 2021 року через Центр надаються послуги  Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ в  Запорізькій області, а саме: обмін посвідчення водія (без складання іспитів) - - звернулось 97 осіб; видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого, за одержанням такої послуги до Центру звернулось 12 осіб; державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду)  - послугу було надано 2 особам; перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання, звернулось 2 особи. Таке делегування деяких послуг сервісного центру МВС -  Центру передбачено діючим законодавстом України  та результатом об’єднання зусиль, що покликане підвищити рівень якості обслуговування громадян та зробити державні послуги доступнішими.

    З метою комфортного та максимально простого отримання послуг, пов’язаних з народженням дитини, і за мінімальну кількість часу з кінця 2020 року Центр почав реалізацію комплексної послуги «єМалятко», у 2 кварталі 2021 року за отриманням такої послуги до Центру звернулось 89 осіб, що значно  перевищує аналогічний показник попереднього періоду.

    Розпочато прийом нової послуги “Укладання договору про тимчасове порушення об’єкту благоустрою  під розміщення тимчасової споруди некомерційного призначення — металевого гаража”, яка надається Відділом благоустрою та екології м. Мелітополя . За такою послугою в звітному періоді до ЦНАП звернулось 22 особи.

        Найближчим часом відновиться обслуговування, за допомогою мобільного кейсу, осіб визначеної категорії, які мають можливість на ряду з іншими мешканцями міста  отримати всі адміністративні послуги.

    Центр  послідовно  змінює підхід до обслуговування громадян міста, тому для зручності отримання адміністративних послуг мешканцями  віддаленого району міста Мелітополя та Мелітопольського району, у т.ч. людям з інвалідністю та інших представників маломобільних груп населення (людей з тимчасовим порушенням здоров'я, вагітних жінок, людей похилого віку, людей з дитячими візками тощо), у 2 кварталі 2021 року відкрито та розпочали працювати територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг за адресами:  вул. Гризодубової, буд. 44, м. Мелітополь, вул. Гагаріна, буд. 1, пр-т Б.Хмельницького , буд. 87 та по вул. Продольна, буд. 1 у с. Нове, Мелітопольського району

        Не зважаючи на карантин, щотижня проводяться навчання суб’єктами надання адміністративних послуг з адміністраторами щодо підвищення рівня обізнаності у сфері надання адміністративних послуг , знайомство зі змінами у законодавстві, актуальними питаннями, які виникають під час прийому громадян. Таких навчань  було проведено 17.

 

Навчання адміністраторів представниками Департаменту реєстраційних послуг у сфері реєстрації майна. 

 

Навчання адміністраторів представником Управління

комунальної власності щодо погодження (продовження

  терміну  дії погодження) паспорту вивіски (таблички)

або комплексного  паспорта вивісок (табличок) на

будинках, будівлях  або спорудах.

Навчання адміністраторів представниками Мелітопольського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану

   

        Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

       Одже, робота Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості їх надання, підвищення рівня задоволеності заявників під час перебування у Центрі.

    Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 2 квартал 2021 року. Протягом звітного періоду його відвідало 10314 осіб, а в оцінці роботи Центру взяло участь лише 55 відвідувачів. Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 39 відвідувачів, негативно – 16 відвідувачів. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення процесу надання послуг.

       Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.