ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ МІСТА!!!

Згідно з Законом України «Про адміністративні послуги», час прийому суб'єктів звернень в Центрах надання адміністративних послуг становить п’ять днів на тиждень та не менше семи годин на день без перерви на обід, а також не менше одного дня на тиждень до двадцятої години і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центри. Таким чином, рішенням сесії Мелітопольської міської ради від 29.11.2017        № 7/6 було змінено графік роботи ЦНАП м. Мелітополь у відповідності до закону, а також збільшено часи прийому від 8 до 20 годин до двох днів на тиждень для працюючих мешканців міста.

З 01.01.2018 графік роботи в Центрі встановлено наступний:

 

Понеділок, середа       з 08-00 до 17-00;

Прийом громадян        з 08-00 до 15-00;

 

Вівторок, четвер         з 08-00 до 20-00;

Прийом громадян      з 08-00 до 20-00;

 

П’ятниця                      з 08-00 до 15-45;

Прийом громадян      з 08-00 до 15-00.

Вихідні дні: субота, неділя.

 

Згідно з Законом України «Про адміністративні послуги», час прийому суб'єктів звернень в Центрах надання адміністративних послуг становить п’ять днів на тиждень та не менше семи годин на день без перерви на обід, а також не менше одного дня на тиждень до двадцятої години і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центри. Таким чином, рішенням сесії Мелітопольської міської ради від 29.11.2017        № 7/6 було змінено графік роботи ЦНАП м. Мелітополь у відповідності до закону, а також збільшено часи прийому від 8 до 20 годин до двох днів на тиждень для працюючих мешканців міста.

З 01.01.2018 графік роботи в Центрі встановлено наступний:

Понеділок, середа       з 08-00 до 17-00;

Прийом громадян  з 08-00 до 15-00;

Вівторок, четвер         з 08-00 до 20-00;

Прийом громадян  з 08-00 до 20-00;

П’ятниця                      з 08-00 до 15-45;

Прийом громадян   з  08-00 до 15-00.

Вихідні дні: субота, неділя.

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

Кількість послуг, які суб’єкти звернення можуть отримати у Центрі, зросла і включає найбільш затребувані суспільством – видачу паспорта громадянина України, можливість отримати закордонний паспорт, реєстрацію місця проживання особи, реєстрацію фізичних та юридичних осіб, реєстрацію речових та майнових прав тощо.

В рамках дуальної системи навчання 19 жовтня студенти спеціальності «Облік і оподаткування» відвідали Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) де їм було проведено практичний семінар на тему «Особливості реєстрації бізнесу для фізичних і юридичних осіб». Отримавши певні теоретичні і практичні знання з дисципліни Облік і звітність в оподаткуванні, студенти на семінарі, ще більш впевнились, що перш ніж розпочати підприємницьку діяльність, суб’єкт господарювання повинен визначитись з організаційно-правовою формою господарювання, якими видами діяльності він буде займатися (КВЕД) і на якій системі оподаткування він буде працювати. Заступник начальника Центру обговорював зі студентами як раз такі питання та звернув увагу на законодавчу базу, якою слід керуватися при реєстрації бізнесу. Крім цього коротко було охарактеризовано інші послуги , що надає ЦНАП і було проведено екскурсію по  Центру за напрямками надання адміністративних послуг. Студенти з великою зацікавленістю віднеслися до такого заходу.

На підставі наказу ДМС України від 17.08.2017 року №219 з 19.10.2017 Центрам надання адміністративних послуг, які приймали документи на оформлення та видачу паспортів громадян України у вигляді ID-картки та для виїзду за кордон присвоєно окремі від територіальних підрозділів ДМС КОДИ.

Для зручності, громадянам, які оформлювали вищезазначені документи до 19.10.2017 року тимчасово зроблено окремий графік видачі паспортів у приміщені ЦНАП:

Понеділок-Четвер з 14:00 до 16:00

П’ятниця з 14:00 до 15:00

Громадянам, які оформили документи з 19.10.2017, видача буде здійснюватися за звичайним графіком прийому у ЦНАП.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

 23.09.2017 з 08-00 до 12-00 буде тимчасово припинено прийом громадян. 

  З 12-00 прийом громадян  відновиться.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

З 01.08.2017 року мешканці міста будуть мати можливість через Центр надання адміністративних послуг отримувани наступні адміністративні послуги:

  • Закордонний паспорт дитині
  • Закордонний паспорт дорослому
  • Замість втраченого
  • Обмін у зв`язку з непридатністтю
  • Обмін у зв`язку зі зміною інформації
  • Первине оформлення ID-картки

З 26.07.2017 року у Центрі надання адміністративинх послуг розпочато прийом "найпростіших" адміністративних послуг:

  1. Довідка про реєстрацію місця проживання
  2. Обстеження зелених насаджень
  3. Видалення насаджень зі сплатою відновної вартості

в електроному вигляді.

У зв'язку тим, що адміністратори Центру 19.07.2017 відряджені у м.Запоріжжя щодо отримання захищених електронних ключів для роботи у державних  реєстрах, прийом заявок на адміністративні послуги прийматися не будуть.

У центрі 19.07.2017 можна буде тільки отримати консультацію та результат послуги.

Вибачаємося за тимчасові незручності.

Заявки на отримання «найпростіших» адміністративних послуг прийматимутися на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Для отримання «найпростіших» адміністративних послуг потрібно ознайомитися з переліком послуг та рекомендацією стосовно отримання електронного цифрового підпису, за допомогою якого будуть здійснюватися отримання послуг.

Перелік послуг з описом:

  1. Довідка про реєстрацію місця проживання
  2. Обстеження зелених насаджень
  3. Видалення насаджень зі сплатою відновної вартості

Форми заяв на отримання  «найпростіших» адміністративних послуг:

  1. Запит довідки про реєстрацію місця проживання
  2. Обстеження зелених насаджень
  3. Видалення насаджень зі сплатою відновної вартості

Накладання цифрового підпису: https://ca.informjust.ua/sign

Перевірка цифрового підпису: https://ca.informjust.ua/verify

Відео-інструкція: https://youtu.be/6zeibDgKNsQ

 

Протягом І кварталу 2017 року Центром надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) надано 15 310 адміністративних послуг. За аналогічний період 2016 року Центром було надано всього – 4 784 послуги. Такий розрив пов'язаний з тим, що згідно з діючим законодавством у 2016 році повноваження щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців передані органам місцевого самоврядування – відділу реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради. Відповідно затвердженому сесією Мелітопольської міської ради переліку послуг, послуги у сфері реєстрації бізнесу з квітня 2016 року надаються через Центр.

 

Заявки на проведення заходів у конференц-залі прийматимуться на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Для бронювання та проведення заходів конференц-залу потрібно заповнити форму.

Відповідальна особа за конференц-залу Приступа Олена Олексіївна, моб: +380974480863